JUST ANOTHER WEEK

posted on APRIL 12TH, 2013
 
Efter en vecka utan vare sig jobb och en hel del inställda övningar på universitetet så kan jag säga att jag inte gjort något produktivt what so ever! Men erkänn att sådana veckor inte är helt fy skam! Men redan i nästa vecka är det ändring på detta. I och för sig har det hänt en hel del under veckan som gått -  som att jag och min syster lunchade på en asiatisk restaurang mitt i centrum och knappt tog oss hem för att vi mådde så dåligt och väl hemma räknade hur många minuter vi hade kvar att leva - och att jag och min kompis Petra besökta samma restaurang idag, lite riskfyllt men man lever väl bara en gång, va? :) 
Och den "singaporska lunchen" med grillad kalkon i en svart sås (?) och sesamfröm på en bädd av tomater, ruccola och äggnudlar i majonäs- och vit soyasås (tydligen) gjorde att det var värt att ta den risken ;)
 
I brist på annat får ni här en bild på min lilla favorit hemma i Sverige <3. Min kamera har stått och dammat färdigt nu har jag bestämt! Imorgon ska vi ta oss en promenad tillsammans - och upptäcka Ljubljana ;)
 
 
photo by me
taken with Nikon D3000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0