SATURDAY IN

posted on APRIL 20TH, 2013
 
Trots att jag helst av allt just nu skulle vilja befinna mig vid havet, med Beach Boys på högsta volym, ätandes pommes frites och dricka coca cola, beundra vågorna och alla segelbåtar och surfmänniskor, och bara känna hur hyn blir brunare och håret ljusare så kan jag inte klaga :) Det är underbart i Ljubljana just nu - för var sekund blir det grönare, varmare, folk blir gladare och om ni frågar mig så är förutom en vacker höstdag det här den bästa stunden på hela året.
Så även om jag har en hel del uppgifter som sak vara färdiga och inlämnade under helgen, och tentorna närmar sig med stormsteg så jag mer än happy ;)
Dessutom, om inte någonting kommer emellan såsom jobb eller en massiv hög med läxor så åker jag ner till mormor och havet i nästa vecka. Att spendera det en vecko-långa först-maj-lovet vid kusten låter som en helt okej plan!
 
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0