UNTIL THE WORLD ENDS

posted on APRIL 26TH, 2013
 
Fredagar är alltid värst - efter en vecka med full fart hela tiden så går jag den här dagen på reservbatteriet och under helgen är jag ungefär som en zombie, eller ett batteri på laddning. När en ny vecka kickar igång är jag full av energi. Men fredagen är också den bästa dagen i veckan. Idag gjorde jag något väldigt roligt - kanske publicerar bilder på detta någon gång snart, i dagsläget är det hemligt ;) Eftermiddagen spenderade jag sedan med min syster, vi gick i affärer och jag köpte både en och annan grej.
 
Igår var jag i Celje under större delen av dagen, hade bara forskningsarbete på morgonen i Ljubljana. Tågturen upp till Sloveniens tredje (tror jag) största stad är om jag får uttrycka mig milt rent ut sagt skitjobbig. Ok, naturen är breathtaking, jag har inga som helst problem med att åka tåg eller resa - men efter lite mer än tre timmar under en dag och däremellan tre timmars intensiv lektion där jag är mer eller mindre är huvudpersonen och kan inte kosta på mig att ta det lugnt och tänka på något annat - så är jag helt slut när jag kommer hem! Men det är en bra känsla, så jag ska väl inte klaga alldeles för mycket nu ;)
På måndag åker jag till Celje igen - på tidag åker jag ner till kusten - och sedan tar jag lov! Det behövs!
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0