EXCITEMENT

posted on FEBRUARY 2ND, 2013
 
 
Hello there!
Idag har vi haft störtregn, solsken, ännu mera regn, på gränsen till snöstorm, åskoväder (medan det snöade för fullt) och som lite spänning i vardagen och extra krydda en jordbävning mitt i allt detta - ingenting allvarligt dock, vi kände bara hur allt vibrerade i några sekunder. Men ja, häftigt minst sagt; snöstorm, blixt och dunder och en jordbävning - allt under några minuter!
 
Nu ska jag ta mig ett bad, efter att ha pluggat från morgon till kväll så behöver jag lite hett vatten och en stund av avslappning. Sedan ska jag gå igenom allt studiematerial ännu en gång innan läggdags. Morgondagen blir en kopia av dagen idag. Wonderful!
Är så sugen på att bara läsa, läsa, läsa - såfort tentan är över och the research paper inlämnad om två veckor ska jag fixa iordning en ordentlig bokhög och läsa så mycket som jag bara hinner. Ser verkligen fram emot att få sjunka in i en bra bok - var allför längesedan, två veckor sist om jag inte misstar mig, Fast å andra sidan, studiematerial kan vara roligt också...
 
photo by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0