TOAST TIME

posted on FEBRUARY 11TH, 2013
 
 
 
Mat: Tror bestämt att jag ska satsa på att förvandla min blogg till en matblogg, för det är väl den varan man ser mest av här på sidan. Laddade upp en liknande bild på instagram (när jag inte uppdaterar här gör jag det på instagram och tvärtom) med texten: when you study you need to 1) concentrate and work hard 2) listen to Il Divo and 3) have a big lunch.
Gjorde därför amerikanska mackor med zucchini, tomat, getost, ruccola och stekte dem i stekpannan med en massa härlig olivolja - tycker det blir så mycket godare när man steker dem på detta sätt, istället för i en sådan där smörgås-grill. Rekommenderas!
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0