HUNDRED REASONS

posted on JANUARY 15TH, 2013
 
 
Smög in på H&M två gånger igår - ena gången själv efter föreläsningarna och andra gången med min syster på kvällen. Egentligen är det sällan jag hittar något inne på H&M. När nytt anländer till butiken så brukar jag köpa det jag gillar - och sedan är det bara att vänta på att en ny sats med kläder kommer in! Jag är hemskt kräsen när det kommer till kläder - alltid är det något jag inte gillar; knappar, fickor, krage, tyg, modell, färg osv. Lika bra att börja sy egna kläder! Efter nio år med syslöjd i grudnskolan och gymnasiet borde jag väl kunna fixa till något ;) Inte för att jag planerar att göra det, absolut inte! Men erkänna måste jag göra att det skulle spara så mycket tid och att jag faktiskt skulle ha kläder i min garderob som jag gillar till 100% !
 
Hur som helst så fick jag med mig ett par saker från H&M, två av dem ser ni på bilderna. Så kanske jag skulle nämna också att det är rea i alla klädesbutiker här i Ljubljana just nu - och att det lönar sig att ta sig en ordentlig titt!
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0