INSTAGRAM

posted on JANUARY 4TH, 2013
 
Som ni kanske har märkt så ekar det tomt här på sidan. Jag lovar att komma tillbaka snart. Grejen är den att jag börjat att instagrama (på riktigt den här gången ;)  - och det är så roligt! Och så slipper jag att krångla med att överföra bilder från en stor kamera till datorn, hela den proceduren tar ganska lång tid i jämförelse med att ta kort med telefonen och ladda upp dem direkt. Självfallet är kvalitén en helt annan femma.
Jag försöker göra ett foto-album. Härliga minnen från mina slappar-dagar här hemma i Sverige - och då är det enklare att instagrama. Lovar att göra ett litet (eller stort) kollage och ladda upp här innan jag åker tillbaka till Slovenien.
Men om ni skulle vilja följa mig på instagram så heter jag vicosega där. Troligtvis kommer jag att fortsätta med detta, i alla fall när det gäller vardagliga saker, resor etc. Roliga och minnesvärda saker som inträffar under dagarna då jag kanske inte har med mig min Nikon eller inte känner för att hålla på att fixa och trixa med objektiv och ljus.
För att bli ännu mer jobbig. Nikon för "portfolio-foton" och instagram för snapshot i vardagen. Sounds good? ;)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0