BREAK IT UP

posted on MARCH 30TH, 2013
 
 
Såg nyss att senaste gången jag uppdaterade var i måndags. Tiden bara flyger förbi en. Man hinner inte ens blinka två gånger innan det är helg igen. Den här veckan har jag haft så mycket att göra - har varit stressad, men på ett väldigt bra sätt. Stress som fick mig att känna att jag faktiskt får ut någonting av dagarna, att jag får något gjort och ger mig motivation. Nästa vecka, efter måndagen är det full fart mot sommaren :) Och för varje vecka kommer jag att ha mer och mer att göra med diverse studie- och jobbuppgifter, olika evenemang och så ska en massa roliga saker försöka klämmas in i schemat också :) Jag vill ligga i solstolen i sommar (mellan jobbpassen vill säga) och knappast minnas vad jag gjort under våren - att jag gjort så mycket att jag inte kan komma ihåg allt :) Därför är bloggen och instagram perfekta hjälpmedel när hjärnan inte kan lagra allting. Och det är främst saker som kanske är lite oviktiga som försvinner först. De sakerna som varit exremt roliga och löjligt dåliga kommer man ändå ihåg - jag vill minnas allt där emellan också ;)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0