HIMALAYA

posted on MARCH 20TH, 2013
 
 
En av de bästa hudvårdsprodukterna, tydligen så har de funnits ett bra tag på marknaden - men det är först för ett litet tag sedan som jag fick upp ögonen för dem, egentligen var det ett butiksbiträde som rekommenderade produkterna i fråga. Och jag klagar inte! Tillverkade i Indien, sägs innehålla en massa "nyttiga" ämnen och testas inte på djur (vilket är väldigt viktigt för mig!). Jag använder ansiktsmasken en till två gånger i veckan - den är bara för härlig och min favorit! De här produkterna funkar verkligen - men som vanligt så är det vad vi stoppar i oss som spelar störst roll. Ansiktstvätt och krämer är bara pricken över i:et.
Och så är det inte dyrt heller, vilket alltid är ett plus :)
 
photo by me
taken with Nikon D3000

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0