SPRING IS IN THE AIR

posted on MARCH 7TH, 2013
 
 
Jag börjar att se fram emot våren mer och mer. Har fått ännu ett litet roligt uppdrag av universitetet som ska gå av stapeln i mitten av maj. Det involverar svenska, så inget med mina "major" studier att göra - var gäller dessa är det presentationer, inlämningar och tentor som gäller, så det är alltid roligt att ha lite roligt att göra vid sidan om allt detta.
 
På något konstigt vis känns alltid mina torsdagar som fredagar. På kvällen är jag fullt redo att ta helg - sedan inser jag att det är en dag kvar till dessa två efterlängtade dagar vid namn veckoslut.
Jag försöker alltid att göra det bästa av helgen - vilket resulterar i att jag för det mesta bara gör läxor, förbereder lite saker inför veckan som kommer, läser, tittar på film, och är inte sådär jätteproduktiv som jag skulle vilja vara. Fast helger är ju faktiskt till för att ta det lugnt och samla krafter! Eller?
Ha en fortsatt trevlig kväll :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0