TROPICAL

posted on MARCH 1ST, 2013
 
 
Mellanmål/snack. Karibisk fruktmix bestående av olika nötter, russin, papaya, mango, ananas, kokos...
Finns att köpa i påsar - men jag tror att jag ska börja göra eget, samla ihop det jag gillar allra mest. Jag är ju inte så speciellt förjust i russin, och banan får jag inte äta, så det är ett himla fixande med att ta bort varenda smula! Som tur var fanns det inga spår av banan i den här frukt- och nötmixen. Jag har en liten söt burk som jag fyller med blandingar som den här och har den sedan i väskan. Speciellt när jag är på universitetet under större delen av dagen kan det vara gott att få i sig lite energi i form av tropiska delikatesser :)
 
photo by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0