WELL DONE

posted on MARCH 12TH, 2013
 
 
Godaste glassen. Vanilj och cola. Har nästan slutat med mjölkprodukter - men glass klara jag mig inte utan ;)
 
Hello världen. Nu är jag tillbaka. Har haft så mycket att göra dessa två första dagar på veckan. Skrev ett mail till mina föräldrar samtidigt som jag höll på med en övning. Hann inte läsa igenom allt, men troligtvis så rörde jag inte ihop saker och ting alldeles för mycket. Att blanda både engelska, slovenska och svenska och hålla isär språken kan vara en konst ibland.
 
Speaking of, studier och annat kul. Loggade in på min universitets-sida och fick ett mail med en siffra och feedback. 10 och "This is really excellent! Well done!". Och det från en professor som är känd för att vara riktigt hård och otrevlig from time to time. Och min tredje 10 på raken! Jag går runt och svävar på moln just nu. När man får besked som dessa - då, då är det minsann värt allt slit! Jag är glad... eh, what the heck! Jag är lycklig :)
Nu ska jag ge mig själv en klapp på ryggen, titta på ett avsnitt av Game of Thrones (är helt fast) och sedan unna mig en god natts sömn.
God natt på er!
 
photo by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0