alors, je cours


Äntligen hemma efter jobbet, har precis landat i soffan efter en välbehövlig lunch och ska snart byta om till lite bekvämare kläder och traska ut i skogen, och ner till sjön. Behöver verkligen detta efter en dag som den här. Har sprungit upp och ner, fram och tillbaka sedan klockan 7.00 imorse - och min medicindelegering/läkemedelshantering förlängdes i ännu ett år - ännu ett viktigt dokument som kan läggas till samlingen om mitt liv ;) Så jag är fortfarande expert på att ge mediciner och att utföra diverse andra liknande saker ;)

Fast sedan kan man ju fråga sig varför jag tog ett D-vitamin-piller för min huvudvärk när jag kom hem... haha, nädå på jobbet har jag faktiskt stenkoll på allt ;) Har jobbat hur många somrar som helst på samma ställe, och hade jag inte trivts eller inte gjort ett någorlunda bra jobb så skulle jag inte vara kvar där, så det säger väl mycket ;) Och att jobba med mina arbetskompisar ser jag alltid fram emot :)



De här fotografierna tog jag igår, med en kompaktkamera! Pallar inte riktigt att släpa med mig både en hund och en systemkamera... jag har allt lärt mig en läxa sedan den där dagen mitt i sommaren förra året. Stor klump till kamera + sprallig hund är aldrig en bra kombination. Det är alltid någon som kommer att lida, i mitt fall är det alltid mina nerver!
Det här är en av de platser jag trivs allra bäst på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0