it´s all about right now


Har precis avslutat middagen med mina föräldrar - och i och med det så är årets sista påskmiddag avklarad. Idag bjöds det på lammfilé och en tallrik full av diverse andra delikatesser :)

Ska göra en "morfar" nu och sova middag i några timmar, ungefär fram tills det är dags att gå och lägga sig för natten! ;) Nej då, ska bara ta en liten kortare tupplur - och sedan får jag se hur jag ska avsluta den här dagen. Har ingenting inplanerat resten av kvällen, och det känns väldigt gött måste jag säga :D

Kommer antagligen sluta med att jag ligger i sängen och slappar, bland alla kuddar, med datorn på magen, käkar påskgodiset som fortfarande ligger kvar i en skål i vardagsrummet (hur kan det göra det??) och bläddrar mellan olika musikvideos, långfilmer och fotografier = kort och gott så går väl planen ut på att jag ska passa på att ZOMBIE-RA medan jag fortfarande kan, får, vill och VERKLIGENMÅSTE! ;)

Har en (ursäkta ordvalet ännu en gång) jävlig tenta om sisådär två månader som jag seriöst ska börja plugga till i nästa vecka, det kommer att ta ganska mycket av min tid i anspråk inom den närmaste framtiden - och sedan efter tentan från helvetet jobbar jag så gott som hela sommaren. Ska dock försöka vara lite ledig de två veckorna mellan tentan och jobbet :) Ja, inte är det direkt lätt att pyssla ihop sitt liv, och se till att "alla delar av livet" tar lika mycket plats i vardagen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0