so different when you´re not around


Hade bästa lördagen på länge igår :) Minus den där "utskällningen" jag fick när jag satt och spelade piano och började helt seriöst spela igenom favoritlåtarna (mycket Andrew Lloyd Webber ;) och därefter de klassiska rocklåtarna (Eveything I do I do it for you, Bed of Roses, Don´t stop believin etc.) som jag för övrigt blir helt tårögd av att spela... lite lustigt faktiskt! Och mot slutet spårade det hela ur och jag satt och slog på tagenterna till olika jullåtar :) Jaaa, det uppskattades INTE kan jag tala om! ;)

Och så var det Earth Hour mellan 20:30 och 21:30. Hoppas ni precis som jag släckte ner!! :) Vi hann också med att kolla på den nya Mission Impossible filmen, den var helt okej faktiskt, även om det inte är min typ av film.

Det hände lite andra spännande grejer under dagen också, men nu ska vi inte gå in på på för mycket detaljer :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0