you are in my mind, all the time


Jag gör som min pappa = I travel light!
Eller nja, kanske inte direkt som min pappa... jag brukar i alla fall inte ha som vana att glömma kvar mobilen hemma eller i bilen efter att ha gått runt och tjatat i timmar innan avresa att jag absolut inte får glömma mobilen... ;)
Detta betyder då med andra ord att pappa reser ultra-light ;)

Det som ni ser på bilderna nedan är väl allt jag behöver egentligen ;)
Nu om en stund drar jag iväg in till Göteborg City, där jag först får vänta i ett x-antal timmar (??)  innan det är dags att åka vidare mot ett lite varmare klimat ;)

Just nu skulle jag helst av allt vilja stanna kvar här i Sverige i bara några få dagar till... men jag antar att när jag väl lämnat landet, och är på plats där jag ska vara fram till någon gång i mitten av juni, så kommer det nog att kännas lite bättre... kanske... troligtvis inte... ;)

Hörrni, ha det riktigt bra nu! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0