you´re the fire, but I don´t need your water


Nääääeiii, det regnade hela gårdagen och hela morgonen idag, och håller fortfarande på. Det öser ner som om det inte fanns någon morgondag...
Suget och behovet av att deppa ihop totalt är enormt just nu - men jag ska (försöka) ta mig i kragen så gott det går och göra något vettigt av den här dagen - det är ju inte direkt så att jag inte har en hel del saker och ting att ta tag i! Bland annat att ta en sväng ner till jobbet och fixa iordning min tjänstgöringsrapport för april månad.

Ska hoppa in i duschen nu, och sätta på lite skön (akustisk ;) musik - sen ska vi nog komma igång med dagen ;)
Ha. Det. Gött! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0