SUMMER IS ON FIRE

posted on AUGUST 27TH, 2012
 
 
Vaknade till en klar och mörkblå himmel och strålande solsken - så att ta sig en ordentlig sovmorgon idag was out of the question :) Ärenden som stod på dagens schema fick helt enkelt vänta till morgondagen. Solen sken konstant idag och den högsta temperaturen låg på 28 grader någon stund mitt på dagen :)
 
Den sista bilden är dock inte från idag - den togs i Portoroz i början av juni. Har en hårddisk full av sommarbilder från havet :) Vet inte riktigt hur och när jag ska passa på att klämma in dem i ett inlägg, grejen är ju den att jag vill capture the day everyday, och inte titta bakåt så mycket; det är framåt som gäller... såååå... äsch, hörrni för att bli lite lagom nostalgisk ska jag ladda upp lite semesterminnen från Portoroz, Barcelona och Venedig inom en snar framtid - dvs när jag har lite tid över - förhoppningsvis till helgen, har nämligen några dagars och kvällars jobb att se fram emot först ;)
 
photos by me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0