EVERYBODY LOVES YOU

posted on DECEMBER 19, 2012
 
 
Efter min sista övning på universitetet gick jag in till centrum och satte mig på övervåningen i bokhandeln där jag bland annat druknade i engelska klassiker och äkta chic-lit :)
Därefter mötte jag upp Julija och min syster för lite julfika på ett av mina favoritcaféer i stan; chocklad-hörnan.
Vi frossade i diverse bakselser och pratade till stängningsdags.
Nu skulle jag helst av allt vilja ta ett varmt bad, krypa ner i sängen och titta på någon bra film - tror bestämt att jag ska göra det! Måste dessvärre upp tidigt imorgon bitti, men jag vägrar call it a day just yet. :)
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0