we never stop to enjoy ´right now´


Jätteskön helg, verkligen! Har bara varit ute i solen och friska luften från morgon till kväll, och ätit lite gott också ;) Långa frukostar med jordgubbar, kaffe och morgontidning. Och så gjorde pappa sina supergoda hamburgare, bbq på hög nivå! Mamma jobbade hela helgen, så det var bara jag och far hemma, men han jobbar ju hemifrån så han var mest inne på sitt kontor här hemma hela helgen i alla fall. Aaah... jag känner mig som om jag vore tonåring igen...

När vi ändå pratar om solen... satt kanske lite väl länge i trädgården idag på förmiddagen. När jag gick bort med hunden runt sjön framåt kvällen var jag rejält nervös för att bilar kanske skulle stanna när de såg mig, och då menar jag INTE pga någon speciell anledning av det smickrande slaget - utan mer för att de kanske skulle förväxla mig, dvs mitt ansikte med ett trafikljus som visar rött... haha! Nädå, så illa är det inte riktigt! ;)

Och hunden ja! Ursäkta uttrycket men jag får damp på honom. Har inte riktigt förstått hela hans grej med att härma ankor från första till sista steget på våra promenader runt sjön. Försöker han locka till sig några, fågelhund som han är, för om så är fallet så fungerar det i-n-t-e?
Vad är det egentliga målet med dessa ankläten?? Någon som är hundexpert och vet svaret?? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0