if you take my hand maybe I stop running


Paniken och den svettiga känslan som infinner sig en tidig tisdagsmorgon när man efter att ha satt på datorn fortfarande lite halvsömnigt läser på skärmen att datorn kraschat och att flertal filer skadats och därmed försvunnit är INTE att leka med!
Men! Låt mig bara påpeka att efter att ha startat om datorn två gånger så funkar den precis som vanligt och alla filer är där de ska vara! For now... måste bli bättre på att göra back-ups alltså! Pappa tjatar titt som tätt på mig och mina syskon om dessa...
För nästa gång kanske en riktig krasch blir verklighet, min värsta mardröm!

Nu ska jag snart ut en sväng till centrum för att träffa Polona. Henne har jag inte sett på år och dar, hon har varit i London (det var i och för sig ett tag sedan, men vi har inte hunnit att träffas sedan dess) och jag vill höra ALLT om hennes tid i denna underbara och magiska stad :)
Själv har jag också varit där för x-antal hundra år sedan, och jag känner att det snart kan vara dags att förgylla staden med min närvaro. Min syster hänger nog med, då blir det dubbelt upp! :)

Tivoli Parken här i Ljubljana för några dagar sedan.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hände samma sak med min dator för ett sedan, samma vecka jag tänkt rensa datorn och säkerhetskopiera allt. Det gör så ont i en de minutrarna innan man vet om allt är borta, hatar den känslan. Som tur var gick det bra denna gången och ska spara snart igen tänkte jag! Hoppas inte samma sak händer då med, peppar peppar! :P

2012-05-24 @ 00:14:50
URL: http://hannaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0