såhär startar vi dagen


Det var längesedan ni fick se en eller två frukostbilder, så här kommer dagens. Är väl det enda intressanta som händer idag, förutom plugg, en vända till universitetet för terminens sista svenska, lite ärenden i centrum (som att införskaffa de där ljusa jeansen jag hittills inte har kunnat bestämma mig för om jag vill ha - och en mintgrön blus - som jag kanske kommer att använda i sommar, på något födelsedagsfirande!

För övrigt så mår jag prima skinka, trots skitvädret - och om det nu är någon som har sett "skräckbilden" på mig tillsammans med min syster - som HON laddade upp på min facebook-sida, så kan jag väl säga såhär att ansiktsmasker ska man använda två-tre gånger i veckan!
Trots det faktum att man ser ut som en korsning mellan en av medlemmarna i Kiss, en venetiansk mask och flickan i The Ring... att sedan just den bilden cirkulerar runt på fb går väl inte att göra så mycket åt, det bjuder jag liksom på - och det är faktiskt fasligt roligt när man tänker efter :D
Och vet ni vad som är ännu roligare?
H-Ä-M-N-D
;)



Jordgubbssmoothie från Juicebox (att gå upp extra tidigt bara för att traska in till centrum och köpa en smoothie tycker jag förtjänar en applåd ;), honungsmelon och macka med tonfisk och tomat. Det kanske ser ut som en skum kombo - men alla smaker passar alldeles utmärkt tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0