vardagslyx


Nu lägger jag studieböckerna och alla diverse övningshäften åt sidan och tar kväll istället! Myskväll med min kära syster när det är som allra bäst! Tänkte även ta oss igenom filmen Midnight in Paris, som jag sett minst hundra gånger - kan man något annat än att älska den filmen?
Förresten har det undgått någon att jag avgudar jordgubbar?? :)

Och så fick jag ett sms för en liten stund sedan från Ida, där hon skrev att hon, Jennifer och Karin sitter och läser igenom våra Norwich dagböcker! Såhär är det, i gymnasiet åkte vår klass två gånger till Norwich, England för att göra praktik - och under alla dessa veckor skrev vi fyra tjejer dagböcker tillsammans. Dessa är numera guld värda! Min mamma skrattade från början till slut, när jag lät henne läsa dem. 
Norwich-tiden var utan tvekan en av de bästa perioderna i mitt liv! 

Ida, Karin, Jennifer -  vi måste åka tillbaka till Norwich och kolla läget! :) Minns ni "råttan" och "hårfagern" på min arbetsplats... undrar hur de har det numera... eller Larsa! Alla dessa underbara, pinsamma, roliga minnen som aldrig kommer att försvinna. Det känns som igår!

Miss you guys and our amazing time in the UK so freakin´much ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll!







Kommentarer
Postat av: Hanna

Såg midnight in Paris i helgen, den var annorlunda och sevärd! :)



Vilka härliga minnen!

2012-05-22 @ 23:34:42
URL: http://hannaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0