TEARS OF AN ANGEL

POSTED NOVEMBER 15, 2012
 
 
Jag kan inte beskriva med ord hur trött i kroppen och slut i huvudet jag är just nu. Efter att ha spenderat precis hela dagen på universitetet med engelska kurser på förmiddagen och eftermiddagen/kvällen med två timmars intensiv spanska och sedan två och en halv timme av svenska - där jag inledde lektionen med lite uttalsövningar medan professorn var och fixade något annat - så är jag överlycklig över att få komma hem nu, ta en lång varm dusch, lägga mig i sängen, kolla på någon bra serie, och därefter få slockan och sova i några välbehövliga timmar - innan det är dags att stiga upp tidigt på morgonen igen och tackla alla måsten och nöjen under dagen ;)
Imorgon är det i alla fall T.G.I.F - och jag har nog aldrig längtat så mycket efter helgen som den här veckan - känner nu att jag går på reservbatteriet. En lugn helg utan några måsten (yeah, you wish!) eller någon skön semester (you wish even more!) skulle passa alldeles utmärkt en tid som denna.
 
Hoppas ni alla har haft en fin dag idag! ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0