YOUNG FOREVER

POSTED NOVEMBER 16, 2012
 
 
Gott folk... det är JUL! Tog en sväng i affärerna i centrum på min lediga eftermiddag och det var juleljus och julegran och julchoklad och julklappar och juldofter och julkakor och julmusik och bara en himla massa JUL!
Julen borde verkligen inte dra igång så tidigt på året. Det räcker gott och väl med första helgen innan första december!
Så jag grabbade tag i det jag behövde, betala hos Jesse Eisenbergs dubbelgångare och nästan sprang ut ur butiken. Gick direkt till stadsparken, promenerade bland alla gula och röda löv på marken och intalade mig att det fortfarande är  h ö s t  - inget annat!
Med det sagt så längtar jag till julen - men jag är redo att kastas in i julstämningen och stressen först när det är dags för allt detta - tills det ska jag fortsätta att njuta av hösten ;)
 
På tal om något helt annat. Den här veckan har varit ganska konstig. Nu när jag tänker tillbaka på allt jag gjort under veckan kan jag knappt minnas någonting - troligtvis så har jag inte varit "in the moment" utan bara tänkt framåt hela tiden, vilket gjort att jag inte kunnat njuta av saker och ting, och att det inte har kunnat sjunka in på riktigt. Det känns som om jag drabbats av minnesförlust. Det enda som jag minns klart är alla gånger jag har gått och lagt mig och när jag har gått upp på morgonen!
Det är då det är bra att skriva en blogg - men när man har så mycket på gång så hinner man ändå inte uppdatera. Tänk om min telefon (eller internet) hade fungerat som den skulle så att man i alla fall hade kunnat uppdatera på instagram...  
 
Hur som helst. Nu är det helg! Veckorna bara susar förbi - det är måndag och det är fredag och sedan är det måndag igen...
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0