CAN´T GET ENOUGH OF THIS

posted on OCTOBER 15TH, 2012
 
 
Hemuppgiften är inskickad, samtidigt höll jag på att bli galen när jag skulle skriva in mina tre romaner (som jag sedan ska skriva ett arbete om plus hålla en kortare föreläsning) eftersom internet slutade att fungera tre gånger mitt i allt - och jag var livrädd för att någon av mina klasskamrater skulle hinna före mig och välja just mina romaner. Som nummer ett valde jag "Never Let Me Go" av Kazuo Ishiguro. Blir nog intressant detta :) Filmen var jättebra - och boken är nog ännu bättre. Finns nog många ämnen att diskutera om i boken i fråga,  och en hel del djupa analyser - och ni vet ju vid det här laget: när jag sätter igång att skriva....
 
Min syster som visste vilken tuff dag jag har haft idag kom hem med en chokladmuffins till mig ;) Jag älskar mina syskon :) Nästan värt att ha dåliga dagar ;)
Nu ska jag luta mig tillbaka mot några mjuka kuddar, dra en filt över mig och kolla på Seinfeld :)  
Håller tummarna för en helskön dag imorgon!
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0