I BET I CAN

posted on OCTOBER 24TH, 2012
 
 
Idag när jag kom hem på kvällen efter sista föreläsningen  stod det en chokladmuffins på mitt nattduksbord och väntade på mig. Gott folk, jag tror bestämt att jag har världens bästa syster :)
Och det är fantastiskt att hon alltid vet när jag behöver muntras upp  även när jag inte har sagt någonting, och hon kanske inte vet om det heller!
Idag har det varit en deppdag som heter duga. Dimman låg tjock över Ljubljana hela dagen, internet krånglade konstant så jag fick nästan inte gjort någoting, hade noll inspiration, boken som jag läser är för tillfället dötrist..
Men samtidigt kan det vara skönt att ha sådana dagar när man inte kan göra någonting eftersom "allt är emot dig" - för då har man en liten chans att varva ner, ta ett steg bakåt och granska sitt liv, sina bra stunder och sina dåliga beslut.
 
Men nu om någon timme eller så kommer den här "depp-perioden" till sitt slut. Champions League ikväll. Real Madid :) Som ni vet följer jag alla deras matcher, så jag kommer att hålla alla tummar och tår jag har idag :)
Och imorgon ser jag fram emot en fullspäckad dag - så någon kommer att gå glad och förväntansfull till sängs idag, vare sig Real Madrid vinner eller inte! ;)
 
photo by me
taken with Nikon D3000

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0