TAINT

posted on OCTOBER 28TH, 2012
 
 
Låt mig börja det här inlägget med att säga ett stort tack till blogg.se för att jag fick vara med i deras tips-sida igen - den här gången med ett annat inlägg :) TACK! Och hej till alla nya läsare som har kikat in här under dagen. FIck en lite chock igen när jag såg att besökantalspilen pekade rakt uppåt. Tack för alla fina kommentarer :)
 
Idag när jag vaknade tyckte jag det var lite för ljust överallt - och när jag gick ut till vardagsrummet tappade jag andan. Allt var helt vitt. Igår skrattade jag lite för mig själv när jag såg att det "stackars satarna" i min hemtrakt i Sverige hade snö... jaaa, tack för det! 
Kallt som sjutton är det också idag.
 
Och just idag var det dags för det årliga maraton-loppet i Ljubljana. Mötte upp Polona i centrum över en kopp varm choklad på en av de bättre hotellen i stan ;) Sedan en runda inne i ZARA och därefter stod vi ute i kylan och hejade på våra syskon, hennes syster och min bror :) Duktiga de är. Medan vissa är ute och motionerar i regnet, snön och kylan sitter andra på lyxhotell och dricker varm choklad, haha - nästan så att man får lite dåligt samvete ;)
Fast det hade ju varit lite kul att prova på att springa ett maraton - medaljen som min bror kom hem med såg ju inte direkt dum ut...
Har ju ett helt år på mig nu att förbereda mig inför detta projekt. Så kanske!
Nu sitter säkert mina föräldrar och frustar av skratt där hemma efter att ha läst den föregående meningen!
Ja, lite småroligt är det väl ändå...
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer
Postat av: Loreta

Hahahahahaha:))))))

2012-10-28 @ 17:26:14
Postat av: Sofia

jätte fin blogg ! :)

2012-10-28 @ 17:39:16
URL: http://sofaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0