HERE WE GO

posted on SEPTEMBER 16TH, 2012

Lazy Sunday och sista helgen i Sverige på ett bra tag. Har precis avnjutit en söndagslunch med mina föräldrar, mamma har gjort en amerikansk cherry pie som står och väntar på oss i ugnen :) Jag har beställt bilder från Fuji - och höll på att explodera ett tag mitt i allt när tekniken inte ville samarbeta - but it´s all good now ,) Vädret står på vår sida idag också, solen skiner och det är lite varmare än vad det har varit det senaste. 
 
Imorgon jobbar jag hela dagen, så jag försöker verkligen njuta av söndagen :) Och på tal om jobb, har fått tag på pianonoter på låten Whistle (Flo Rida) - och tänkte ha en liten "koncert" imorgon på jobbet :) Hade en sådan pianostund i början av sommaren, och det var tydligen väldigt uppskattat - fast då höll jag mig till klassisk musik, nu tror jag folket är redo på lite modern "dunka-dunka-musik" ;)
En låt har letat sig in i min nya mobil - hur den har kommit in på min playlist är ett mysterium - fast å andra sidan är det väl inte så överraskande... ;)
 
Det var det, ha en fortsatt trevlig söndagskväll :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0