I KEEP MY HANDS UP

posted on SEPTEMBER 7TH, 2012
 
 
Är nyss hemkommen från jobbet, underbart att börja 8.00 och sluta 13.00 på en fredag ;) Och medan jag var på väg mot bilen med en annan arbetskompis slog vi fast en gång för alla att nu är det höst! Trots att solen skiner idag och termometern visar 22,2 grader på verdandan så känns det i luften att det är höst; den här perfekta uppfriskande, behagliga värmen/kylan, när det är precis lagom kallt och varmt, och den rena luften man bara har längtat efter att få andas in!
Och nu ska jag ta vara på andra halvan av dagen och bege mig ut på en längre promend runt sjön med hunden och sedan sitta ute i trädgården med en tunnare filt och en Donna Leon-bok :)
 
Och medan sommaren övergått till hösten har jag letat igenom mina mappar på datorn och hittat (lite för många kanske) foton från årets sommar som jag ska försöka ladda upp här på sidan ett tag framöver - innan vi helt och hållet kan släppa allt vad sommar heter och koncentrera oss på allt det goda hösten har att erbjuda :)
 
photos by me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0