MOVING LIKE

posted on SEPTEMBER 18TH, 2012
 
Då hade man avverkat sista arbetsdagen i Sverige för den här gången... trodde jag ja! Rätt som det var hade jag bokat in mig på ett kvällspass imorgon - när jag egentligen skulle behöva packa och fixa lite andra viktiga saker innan jag åker. Blir nog alla tiders detta! ;)
 
Men det är imorgon det. Nu: Champions League.
När C.L. sätter igång är det slut på sommaren och hösten tar sig början. Inte för att jag är sådär jätteintresserad av fotboll, men jag känner till spelare, jag kan reglerna och "förstår" fotboll samt kollar ALLTID på VM och EM och kollar gärna på vissa Champions League, Premier League och La Liga matcher - allt annat är ganska ointressant faktiskt.
I år tror jag stenhårt på Real Madrid...
 
Btw, Följ min blogg med Bloglovin

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0