HOW TO

posted on FEBRUARY 8TH, 2013
 
 
Morgonstund...
 
Måste bara säga; vad kul det var att baby-sitt-a igår :) Inte bara att familjen bor längst upp i en av de gamla och vackra byggnaderna i gamla stan med en utsikt över Ljubljana (och stadsfloden precis nedanför balkongen) som bokstavligt talat took my breath away! Dessutom får jag sitta barnvakt åt världens goast 7-åring och hundvakt år en stor, underbar hund som påminner så mycket om min egen till sättet att det nästan är läskigt - haha, jag säger bara det; snarkandet! Så härligt att lyssna på ;)
Och så åt vi sushi, en japansk soppa och bovete-nudlar till kvällsmat - bara en sådan sak!
 
Idag väntar lite andra äventyr i stan. Det är helgdag här idag - och tomt överallt. Slovenien har lite väl många heldagar under året, håller knappt reda på när vi är lediga! Men jag ska inte klaga - trist bara när man har planerat en dag då man kan springa ärenden - och får sedan reda på att allt är stängt!
 
photo by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0